GRATIS FRAKT over 900kr
GRATIS retur
Forlenget returfrist til 31.januar
1-3 dagers levering
Kundeservice 24 07 67 00

Vanlige spørsmål og svar


Kan jeg få bestillingen min pakket inn som julegave?
Absolutt! Du kan enkelt kjøpe en lekker gaveinnpakking når du kommer til kassen.

Kan jeg returnere julegaver? 
Vi forlenger bytteretten på alle julegaver, så du kan handle i fred og ro. Vi har åpent kjøp på alle julegaver kjøpt i november og desember t.o.m 31. januar 2018. 

Hvordan kan jeg være sikker på at julegaven min kommer fram i tide? 
Vi sender alle bestillinger kontinuerlig helt fram til 22.desember. For å være på den sikre siden anbefaler vi at du senest bestiller dine julegaver 19.desember. 

Er nettbutikken åpen i jula? Vår butikk er som alltid åpen døgnet rundt, hele året! Lageret vår derimot holder stengt fra 23.desember 2017 til 2. januar 2018. Du kan derfor forvente noe lenger leveringstid hvis du bestiller i dette tidsrommet.

Hvilke betalingsmuligheter har jeg?
Hos MyMuse.no har du flere betalingsalternativer. Du kan betale med Visa eller Mastercard, Klarna faktura (gebyrfritt), Klarna delbetaling eller Klarna kampanje (kjøp nå betal om to måneder). Hvis du ikke velger noe får du automatisk en faktura på kjøpet uten gebyrer og med 14 dagers betalingsfrist.

Hvordan returnerer jeg en vare?
Du returnerer enkelt varer ved å sende de tilbake til oss med Bring. Ta kontakt med kundeservice på epost for å motta en returslipp som du enkelt klistrer på den samme esken som du mottok fra oss. Det følger også med et returskjema i pakken. Denne fylles ut og legges i pakken sammen med varen du ønsker å returnere. Esken levers på Posten, og det er det. Portoen er betalt av oss.

Hvordan bruker jeg rabattkoder?
Rabattkoder kan legges inn i kassen. Klikk ”Til kassen” fra handlekurven din, og marker ”Legg til rabattkode” under listen over produktene i handlekurven din. Det kommer da opp et felt hvor rabattkoden kan skrives inn. Du kan ikke benytte mer enn en rabattkode per bestilling.

Hva koster frakten?
Frakt på en normal ordre er 49 kr, men dersom du handler for minimum 900 kr får du fri frakt på hele bestillingen.
Du kan også velge mellom to forsendelsemetoder:

  • Pakke i postkassen 49 kr - Pakken leveres direkte i din postkasse. Hvis det ikke er plass vil den bli levert hos nærmeste postkontor, og du vil motta hentemelding.
  •  Pakke på utleveringssted 69 kr - Sendes med posten til ditt lokale postkontor eller post i butikk.

Levering
MyMuse.no benytter Bring for levering av bestillinger. Varer vil normalt sendes fra vårt lager samme dag eller dagen etter bestilling, og levering med posten tar gjerne 1-2 virkedager. Dette innebærer at du i de fleste tilfeller vil motta varer bestilt fra MyMuse.no i løpet av 1-3 virkedager.

Åpent kjøp
Hos MyMuse.no har du alltid 30 dagers åpent kjøp etter at varen er mottatt. Dette innebærer at du kan returnere varen til oss i denne perioden gitt at varen er ubrukt og at en eventuell forsegling ikke er brutt. Returfrakten er gratis. Portoen er betalt av oss, så du behøver kun å ta kontakt med vår kundeservice på epost for å motta en returslipp som du klistrer på pakken og levere den på posten.

Har MyMuse butikker der man kan se og prøve klærne?
Nei, MyMuse.no har ingen fysiske butikker. Vi har tro på at våre kunder får en bedre opplevelse av å prøve klærne i ro og fred i eget hjem. Vi har derimot 30 dagers åpent kjøp, slik at du kan returnere varer dersom de ikke skulle passe eller falle i smak.

Må jeg betale toll og avgifter når jeg bestiller på MyMuse.no?
Nei, vi er en norsk nettbutikk, så du betaler ikke toll eller avgifter når du handler hos oss.

Er det mulig å endre på min ordre etter at den er bekreftet?
Ta kontakt med oss på telefon eller epost så fort som mulig. Vi sender som regel ut varen samme dag eller dagen etter en bestilling, men så lenge varen enda ikke er sendt er det ikke noe problem å endre på din ordre.

Hvilken størrelse skal jeg velge?
Du vil finne en størrelsesguide ved vært produkt som kan hjelpe deg til å velge riktig størrelse. Du kan også ringe oss for å få direkte veiledning over telefon.

Hvordan vet jeg at dere har varen jeg ønsker på lager?
Alle produkter som du ser på nettsiden er på lager og er klare for utsendelse. Hvis du ikke finner modellen eller størrelsen du leter etter i nettbutikken kan den være utsolgt. Send gjerne epost til support@mymuse.no hvis vi ikke har varen eller størrelsen du ønsker, så kan vi legge til varen på vår neste varebestilling.

Hvordan leveres gavekortet?
Gavekortet blir umiddelbart sendt til eposten du oppga, slik at du kan skrive det ut selv.

Kan jeg returnere gavekortet?
Gavekortet kan byttes mot varer, men ikke mot penger.

Kan jeg returnere gaver kjøpt med gavekort?
Ja. Du vil da få et tilsvarende gavekort tilbake. Vanlige returregler gjelder.

Hvor lenge lenge er gavekortet gyldig?
I ett år etter kjøp.

Hvordan betaler jeg med gavekort?
Legg varer i handlekurven som vanlig, og oppgi gavekortkoden i feltet for rabattkoder. Beløpet trekkes fra varesummen.

Andre spørsmål om gavekort
Vi prater gjerne med deg på kundeservice! Vi kan nås her.