Mymuse er en norsk nettbutikk med fokus på elegant, og eksklusivt undertøy og loungewear. Nå er de rigget for sterk vekst.
MyMuse ble etablert i 2014 av Venture Facory, og har de siste 3 årene utvidet med kategorier som loungewear, nattøy, accessories og badetøy.
Med en forventet omsetning på 19 millioner i 2020, 37.000 følgere på Instagram og samarbeid med Norges største Influencere er MyMuse allerede et godt etablert selskap, men vi har store ambisjoner og ønsker å bygge Skandinavias største undertøysmerke.
Ønsker du å investere i en spennende merkevare?
Via crowdfunding er du nå velkommen til å delta i en emisjon i MyMuse. Minste tegningsbeløp er kr. 5.000,- Når emisjonen åpnes vil de som har forhåndsregistrert seg på denne siden få muligheten til å investere før vi åpner for allmenheten.
Satser på egenproduksjon og designsamarbeid med influencere
Fra høsten 2018 har MyMuse satset på produksjon av sin egen merkevare noe som har vist seg å være en suksess. Med høy konkurranse i netthandel-verden ser MyMuse at det er et stort konkurransefortrinn å kunne selge unike plagg som ikke finnes andre steder.
Influencere og bloggere har lenge vært en viktig markedskanal for selskapet og vi har samarbeidet med en rekke toppbloggere. Det siste året har vi hatt designkolleksjoner med Sophie Elise Isachsen, Lene Orvik, Hedda Skoug, Alexandra Joner, Linni Meister og Caroline Berg Eriksen.
Event og undertøysshow
Siden 2018 har MyMuse satset på egne eventer og undertøysshow som har skapt stor synlighet på sosiale medier. Med Alexandra Joner i spissen som event-ansvarlig har vi benyttet undertøysshowene til å lage en festkveld hvor vi hyller kvinnekroppen ved å bruke modeller i alle aldre, størrelser og personligheter. Målet er å ha flere store eventer i 2021 når dette er mulig.
Mål for fremtiden?
MyMuse har store ambisjoner om å vokse raskt og mye. For 2021 har vi et minimumsmål om å vokse 45% i Norge og årene etter ønsker vi å ekspandere stort også i utlandet.
Som investor i MyMuse vil du være med på en spennende reise for et norsk firma som allerede er i vinden. Les mer her hvis du er interessert i å investere.
KPIER
* Høy ordreverdi: Gjennomsnitt 1050,-
* Nyhetsbrev er vår 2. største omsetningskanal med 67.400 subscribers
* Stort nettverk av samarbeidspartnere
* Tett relasjon til Google Norge i Dublin som ønsker å bygge oss som et norsk case
* Tett relasjon til Norges største influencere og en database med over 200 mikroinfluencere
* Kontor og lager på Alnabru med 5 ansatte på kontoret, og 6 ansatte på lageret.
* Dyktig designer inhouse
* 7 leverandører med fabrikker i Tyrkia og Kina noe som gir stort potensiale til å skape unike kvalitetsprodukter.
* 8 leverandører av eksterne merker fra Polen og Portugal
Teamet
Til tross for at vi er et lite team har MyMuse bygget opp en unik kompetanse på netthandel og merkevarebygging. Vi bruker ingen byråer til hverken Performance Marketing, Influencersamarbeid, PR, video og lignende. Vi har et dynamisk, hardarbeidende og dyktig team.
|