GRATIS FRAKT over 900kr
GRATIS retur
Forlenget returfrist til 31.januar
1-3 dagers levering
Kundeservice 24 07 67 00

Betingelser

Generelt
Disse angitte vilkår regulerer forbrukers bruk av varer og tjenester levert av MyMuse.no. Vilkårene gjelder for alle slike salgstransaksjoner fullbyrdet fra MyMuse.no sin nettbutikk, så lenge ikke andre forhold er avtalt.

Registrering
For å kunne handle på MyMuse.no må du registrere en brukerkonto eller handle som gjest. Registreringen er gratis og uten forpliktelser. Opplysningene vil bli lagret på en sikker måte og vil ikke være tilgjengelig for uvedkommende. Ved registrering er du forpliktet til å lese gjennom kjøpsvilkårene. Oppbevar eventuelt tildelt passordet på en sikker måte. Du er selv ansvarlig for ikke å overlate din registreringsinformasjon til tredjepart. Brudd på denne plikten kan medføre erstatningsansvar.

Utlevering av personalia
MyMuse.no er ansvarlig for alle personlige opplysninger du oppgir til oss, eller som vi får del i når du legger inn kjøpsordre eller besøker vår hjemmeside. Informasjonen vil brukes til varedistribusjon og til å sende deg informasjon om tjenester fra MyMuse.no. MyMuse.no vil under ingen omstendigheter overlate utleverte personalia, eller andre opplysninger om kunder til en tredjepart. Ved å opprette en brukerkonto på MyMuse.no gir du oss tillatelse til å bruke din epostadresse til å sende deg markedsføring om våre produkter. Du kan reservere deg mot dette på innmeldingsskjemaet. Du har på forespørsel rett til å få opplyst hvilke opplysninger vi har registrert på deg, og til å kreve disse slettet.

Innlegging av kjøpsordre
Det er kun personer som er fylt 18 år som har tillatelse til å handle på MyMuse.no. Innlagt kjøpsordre er bindende. Falske bestillinger vil bli politianmeldt. Forsøk på svindel, dokumentforfalskning og annen kriminell virksomhet vil bli strafferettslig forfulgt. Ved å handle på MyMuse.no erklærer du å ha fylt 18 år.

Ordrerutiner
Alle ordre behandles fortløpende. Når din ordre er godkjent vil du umiddelbart motta epost fra MyMuse.no med ordrebekreftelse.

Betaling
MyMuse.no aksepterer 4 betalingsmåter; elektronisk betaling med kreditt/debetkort, gratis faktura fra Klarna og Klarna Konto. Dersom det ikke kan benyttes elektronisk betaling eller Klarna, kan bestillinger forhåndsbetales til konto etter avtale.

Kortbetaling online
MyMuse.no aksepterer følgende kort: Visa og Mastercard, samt alle andre debetkort merket med VISA-logo. Når du betaler med kort trekkes beløpet du skal betale fra din konto. Dersom det skulle oppstå et problem ved leveransen, vil beløpet tilbakeføres til din konto.

Frakt og gebyr
MyMuse.no benytter Bring som fraktleverandør. Det er fri frakt på alle ordre over 900 kr, ellers koster frakt ,-.
Kjøp via Klarna faktura har ingen fakturagebyr.

Leveransevilkår
Levering skjer med Bring. Normal fremsendingstid er 1-3 virkedager. MyMuse.no står ikke ansvarlig for eventuelle forsinkelser i postgangen når sendingen er overlevert Bring. Kunden er selv ansvarlig for å oppgi korrekt adresse. Kunden står selv  økonomisk ansvarlig for bortkomne sendinger dersom dette skyldes at feil adresse er oppgitt.

Vareinformasjon
MyMuse.no tilstreber seg å hele tiden gi deg korrekt informasjon. Likevel kan det forekomme at vi mottar feil informasjon fra våre underleverandører. MyMuse.no tar forbehold om feilaktig produktbeskrivelse, priser eller annen informasjon som fremkommer som følge av feil informasjon gitt oss fra underleverandør, og forholdes retten til å endre produktsortiment, tilgjengelighet og pris som følge av dette. Grunnet manglende internasjonale standarder for størrelser, må enkelte varer omregnes for å tilpasses størrelsesguidene du finner på våre nettsider. Det kan derfor forekomme avvik mellom bestilt størrelse, og størrelsen som er merket fra leverandøren. Varen er allikevel i henhold til størrelsesguidene på våre nettsider. Størrelsesguidene er kun veilende. Enkelte variasjoner i passform vil kunne forekomme.

Retur og Angrerett

1. Angrekjøp før levering
Hvis du ønsker å kansellere din ordre før den er ekspedert og sendt, kan du gjøre dette ved å skrive en e-post til support@mymuse.no. Du må skrive "ANGRE" med store bokstaver i emneteksten, og sende eposten så fort som mulig, for vi pakker som regel få timer etter vi har registrert ordren. Grunnet rask ordrebehandling stilles det ingen garanti for kansellering av bestillingen før sending. I slike tilfeller henviser vi til din angrerett.

2. Fri retur etter levering - gratis returfrakt
Hvis du ønsker å returnere en vare etter at den er sendt fra MyMuse.no så står du fritt til å gjøre dette innen 30 dager fra du mottar varen. Hos MyMuse.no har du 30 dagers fri returrett og gratis returfrakt! Merk at returretten kun gjelder dersom varen sendes tilbake innen 30 dager i samme stand som den ble utsendt til deg. Dette vil si at dersom forseglingen på trusen er brutt eller at varen på annen måte ikke kan sendes tilbake i samme stand uten at dette skyldes forhold utenfor din kontroll så gjelder ikke returretten. Du kan bruke samme emballasje på returforsendelsen.

3. Uavhentede pakker
Dersom du ikke henter pakken og forholder deg ellers helt passiv, fyller du ikke kravene som stilles til deg i henhold til Angrerettloven §11 og §13, og mister således retten til å gå fra avtalen.Du vil bli belastet med et gebyr for å dekke MyMuse.no’s frakt og håndteringskostnader av varene. Størrelsen på gebyret tilsvarer våre utgifter med forsendelsen, minimum kr 300 ,-. Dette omfatter også bestillinger som nektes mottatt. Gebyret kan motregnes ditt øvrige tilgodehavende hos MyMuse.no.

4. Kreditering eller Bytte
Når en vare er returnert til MyMuse.no under bytteretten, så må vi undersøke og bekrefte at kjøpet/varen er innenfor kriteriene for bytteretten. Forseglingen av trusen må ikke være brutt og varene må være i samme stand som de var da de ble sendt ut. Du vil straks motta en bekreftelse pr. epost om at din retur er mottatt. Utbetaling av tilgodehavende vil deretter skje snarest, og senest innen 14 dager. Vi tar forbehold om forsinkelser i utbetalingen dersom du har gitt feilaktige opplysninger.

Reklamasjon
Reklamasjoner på grunn av feil ved varen: Det gis full reklamasjonsrett i henhold til forbrukerkjøpsloven for alle produktene våre. Hovedregelen er to års reklamasjonsfrist for produksjonsfeil. Du må må varsle om feilen innen rimelig tid etter feilen oppdages.

Ved forsinkelse må krav rettes MyMuse.no innen rimelig tid etter at leveringstiden er kommet og varen ikke er levert.

Før du sender inn din reklamasjon til oss, må du være sikker på at reklamasjonen ikke skyldes noe du selv har gjort. Du må også melde fra til oss og sende oss varen innen rimelig tid etter at du oppdaget feilen dersom du skal ha rett til å reklamere.

Du fyller ut angrerett/reklamasjonskjemaet, der du krysser av for "reklamasjon", og skriver en kort forklaring på hva du reklamerer på. Videre må du fylle ut de nødvendige felter slik at vi vet hvem du er, hvordan vi kan nå deg, og om du ønsker tilgodelapp eller pengene tilbake. Dette skjemaet legges ved varen du reklamerer på, pakkes forsvarlig inn og sendes til oss. Gjerne i samme emballasje som du mottok varen i. Sett på returseddelen på pakken og lever på ditt nærmeste postkontor. Portoen er allerede betalt.

MyMuse.no er ikke ansvarlig for indirekte tap som følge av mangler med mindre tapet er voldt ved grov uaktsomhet eller forsett fra MyMuse.no sin side.

Tilbakebetaling ved spesialkampanjer, f.eks. ta 3 betal for 2 & handle for 500 kr, få 100 kr rabatt.

Når din retur har blitt mottatt, regner vi om på din ordre. Hvis da kravene for rabatten ikke oppnås, kommer rabatten til å trekkes ifra på din tilbakebetaling. Alle rabattkoder regnes på produktverdien.

Priser
Alle våre priser er inklusive merverdiavgift dersom ikke annet er oppgitt. Prisene er oppgitt i norske kroner.

Kundens plikter
Den som er registrert som kunde hos MyMuse.no, er ansvarlig for betaling av de ytelser MyMuse.no, eller MyMuse.no’s samarbeidspartnere leverer i henhold til gjeldende vilkår. Ansvaret omfatter også andres bruk av kundens tilgang, herunder uvedkommendes bruk, såfremt det ikke kan påvises at uvedkommendes bruk er muliggjort gjennom uaktsomhet fra MyMuse.no’s side. Kunden plikter å følge de til enhver tid gjeldene retningslinjer for returer, herunder de tilhørende forskrifter og lover.

Force majeur
Er MyMuse.no forhindret fra å levere eller foreta pliktig omlevering eller blir en slik leveringsplikt urimelig tyngende som følge av arbeidskonflikt eller enhver annen omstendighet når partene ikke kan råde over den så som brann, krig, mobilisering eller uforutsette militære innkallelser av tilsvarende omfang, rekvisisjon, beslag, valuta restriksjoner, opprør og oppløp, knapphet på transportmidler, alminnelig vareknapphet, innskrenkning i tilførselen av drivkraft, samt mangler ved eller forsinkelser av leveranser fra underleverandører eller produsenter som følge av slike omstendigheter som omhandles i dette punkt, er MyMuse.no fritatt for alt annet ansvar enn i reklamasjonstilfeller og kreditere den til den mangelfulle vares tilhørende kjøpesum.

Endring i vilkårene
MyMuse.no forbeholder seg retten til å endre nærværende vilkår, herunder som følge av endringer i lovgivningen.