Bytte, retur og feil på ordre

Åpent kjøp i 30 dager og gratis retur ved bytte

Vi håper at du vil elske dine MyMuse plagg like mye som det vi gjør. Men skulle du av en eller annen grunn ønske å returnere eller bytte, så har du 30 dagers åpent kjøp og gratis bytte ved bruk av vår returportal.

Returer

Ved retur påløper et returgebyr på 59,- som trekkes fra beløpet du skal ha igjen. Alle produkter blir vurdert individuelt. Alle produkter som returneres må være i samme tilstand som når du mottok dem. De kan ikke være brukt, vasket eller endret på noe som helst måte. Alle lapper må være på produktet for godkjent retur.

Varer som ikke kan returneres:

  • Truser, bikinitruser og badedrakter hvor forseglingen er brutt.
  • Gaveinnpakning/gaveesker.
  • Accessories og leketøy hvor emballasjen er åpnet.
  • Strømpebukser/stockings
  • Produkter med spor av blant annet selvbruning, sminke, og lukt av parfyme.

OBS! Har du handlet på kampanje og fått med gave, må denne også returneres.

Vær oppmerksom på at ved retur av outletprodukter vil det påløpe en returkostnad på 99,- kroner. Dette gebyret dekker kostnader forbundet med logistikk og håndtering av disse produktene. For outletvarer gjelder standard angrefrist på 14 dager. Outletvarer som returneres etter dette vil kunne byttes i gavekort.

Dersom vi mottar et produkt som er i uegnet tilstand, blir tilbakebetalingen annullert. Du vil da motta en mail om at produktet ikke er godkjent og artikkelen blir returnert til deg mot et sendings- og administrasjonsgebyr på 59kr dersom du ønsker det. 

Om en pakke i postkasse blir returnert til oss på grunn av feil, manglende, ufullstendig adresse eller umerket postkasse vil det tilkomme et sendings- og administrasjonsgebyr på kr. 59.- for å dekke våre kostnader med sendingen.

Ved pakke til hentested må pakken hentes på et innen 7 dager. Uavhentede pakker vil bli belastet med et sendings- og administrasjonsgebyr på kr. 200.- Gebyret dekker våre utgifter med sendingen og omfatter fraktutgifter, tur/retur, emballasje og håndtering.

Vi refunderer deg eller krediterer fakturaen din så snart vi har registrert din retur. Behandling av retur kan ta fra 1-4 uker. Du vil motta en bekreftelse på mail når returen din er registrert og behandlet i vårt system.

 

Om du velger å ikke bruke vår returetikett når du returnerer pakken til oss, er du selv ansvarlig for at forsendelsen kommer frem. Bortkomne pakker vil i dette tilfellet ikke bli kreditert.

 

 

Hvordan sender jeg noe i retur?

Alle returer må registreres digitalt i vår returportal. I returportalen skriver du inn de seks sifrene i ditt ordrenummer, som du finner i din ordrebekreftelse. Du må bruke samme e-postadresse til å registrere din retur som da du bestilte.

I neste steg ser du produktene i din ordre, her velger du hvilke produkter som sendes i retur og årsaken til retur.

Når din retur er ferdig registrert, vil du motta en e-post fra oss som bekrefter at din retur er meldt inn. OBS! Denne e-posten kan dessverre havne i søppelpost / spam. Om du ikke mottar e-posten umiddelbart etter registrering bør du derfor sjekke om den har havnet der før du tar kontakt med kundeservice. Her vil du også finne informasjon om returetikett.

Ta så med deg returpakken til et av Postens innleveringssteder. Ta godt vare på kvitteringen din til vi har ferdig behandlet din retur. Dersom pakken ved et uhell skulle forsvinne i posten, trenger vi denne for å kunne gjennomføre returen.

Henvend deg til kundeservice om du har flere spørsmål.

 

Bytte av varer

Hvis du ønsker å endre størrelse eller bytte til en annen vare til tilsvarende verdi, kan du gå frem på følgende måte.

  • Alt 1 : Vennligst klikk her og du vil bli sendt til vår tjeneste for bytte og retur. Vennligst følg trinnene og ikke glem å velge bytte øverst.
  • Alt 2 : For en raskere bytte-prosess, og for å sikre deg ønsket størrelse/vare, kan du legge inn en ny bestilling selv på mymuse.no og send oss en mail slik at vi kan fjerne fraktkostnaden på din nye bestilling.

Når skjemaet er sendt inn, kommer vi tilbake til deg i en egen e-post med ytterligere instruksjoner.

Vær oppmerksom på følgende:

  • Vi tilbyr ett (1) gratis bytte per bestilling. Hvis du ønsker å foreta et nytt bytte, dekker vi ikke fraktkostnadene.
  • Når du leverer pakken på postkontoret, anbefaler vi på det sterkeste at du får sporingsnummeret og porto beviset for videre referanse.
  • Du betaler ikke returgebyr ved bytte av størrelse eller vare til tilsvarende pris, da spanderer vi returen. 

Hvis du trenger hjelp med å bytte vare eller finne riktig størrelse, vennligst send en e-post til support@mymuse.no for mer hjelp.

Er du ny kunde og usikker på størrelsen din? Eller har kroppen din vært gjennom større endringer den siste tiden som f.eks. graviditet eller annet som gjør deg usikker på størrelse? Vennligst ta kontakt med oss på e-post, så kan vi sammen finne en løsning for å unngå returkostnaden.

 

REKLAMASJON 

Risiko for produktene overtas av kunden så snart de er i kundens besittelse. Etter at du har mottatt varene bør leveransen undersøkes så snart som mulig for å sikre at sendingen samsvarer med ordrebekreftelsen, at produktene ikke har blitt skadet under transport eller har andre feil/mangler.

Hvis det foreligger en feil, skade eller mangel ved varen må kjøper innen rimelig tid etter at den ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget, gi selger melding om dette. Reklamasjon rettes pr. e-post til support@mymuse.no


Vær oppmerksom på følgende:

  • Vi må motta bilde og informasjon for å kunne evaluere og akseptere reklamasjonen.
  • Nupping på klærne gir ikke grunnlag for reklamasjon da naturmaterialer har en tendens til å nuppe og er en naturlig prosess. Nupping er veldig individuelt og avhenger helt av hvor statisk du er som person. 
  • Når du leverer pakken på postkontoret, anbefaler vi på det sterkeste at du får sporingsnummeret og porto beviset for videre referanse.

Hvis du har videre spørsmål, vennligst send en e-post til support@mymuse.no for mer hjelp.

 

Returadresse

MyMuse AS

Postboks 344 Alnabru

0614 OSLO

Norge