Levering og retur

Hvordan sender jeg noe i retur?

1. Du kan enkelt lage en returetikett med gratis porto via denne linken: https://www.posten.no/retur/

2. Fyll inn i retur-ID «MYMU-57567»

3. Fyll inn informasjonen din og velg «fullfør bestilling»

4. Du får da en etikett til å feste på pakken din.

 

Henvend deg til kundeservice om du har flere spørsmål.

 

Returskjema?

Returskjemaet skal være på baksiden av ordrebekreftelsen din som ligger vedlagt i pakken din. Hvis du har mistet denne kan du laste den ned her Mymuse Returskjema

 

Gratis retur og åpent kjøp i 30 dager

Hos MyMuse kan du bestille undertøyet du liker, og deretter sende tilbake det du ikke ønsker å beholde etter å ha fått sett på varene hjemme hos deg. Kun ubrukte varer kan returneres.

 

Ved retur vil alle produkter bli vurdert individuelt. Alle produkter som returneres må være i samme tilstand som når du mottok dem, kan ikke være brukt, vasket eller endret på noen som helst måte. Alle lapper må være på produktet for godkjent retur.

Truser, bikinitruser og badedrakter kan ikke returneres dersom forseglingen er brutt.

Kjøp av gaveinnpakning/gaveeske refunderes ikke.

Accessories, leketøy eller strømpebukser hvor emballasjen er åpnet refunderes ikke.

Vær OBS på selvbruning og prøving av varer. Vi godtar ikke BHer med spor av selvbruning på seg. 

 Dersom vi mottar et produkt som er i uegnet tilstand, blir tilbakebetalingen annullert og artikkelen returnert til deg.

Vi refunderer deg eller krediterer fakturaen din så snart vi har registrert din retur, vanligvis vil det ta 1-4 uker.

 

Gratis retur gjelder i hele 30 dager fra du mottar varene. Vi legger ved et returskjema som du fyller ut og legger i pakken. Last ned din returetikett som forklart ovenfor, eller kontakt kundeservice så hjelper vi deg gjerne. Lever pakken på posten. Du betaler ikke returfrakt og du får tilbake pengene for varene kort tid etter at vi mottar din retur. Om du velger å ikke bruke vår returblankett når du returnerer pakken til oss, er du selv ansvarlig for at forsendelsen kommer frem. Bortkomne pakker vil i dette tilfellet ikke bli kreditert.

 

Bytte av varer

Dersom varen du har mottatt ikke passer eller du heller ønsker en annen vare enn den du har bestilt så sender du oss varen tilbake ved å fylle ut returskjemaet og benytte returslipp for gratis returfrakt. Deretter legger du inn en ny bestilling på din ønskede vare. Du vil bli refundert kjøpesummen for det første kjøpet så snart vi mottar din returpakke.

 

Hva koster frakten?

Frakten er gratis for alle ordre over 900 kr for HeltHjem og Bring i postkasse. For ordre under 900 kr koster frakten for “Pakke på døren med Helt Hjem” og “Pakke i postkassen” 49 kr og “Hent varerne selv” koster 69 kr. Pakke på døren med Helt Hjem og Pakke i postkassen leveres direkte i på din dørmatte eller i din postkasse. Hvis det ikke er plass vil den bli levert hos nærmeste postkontor, og du vil motta hentemelding. Hent varerne selv pakker sendes med posten til ditt lokale postkontor eller post i butikk.

 

Når får jeg pakken min? 

Vi sender som regel ut varene første arbeidsdag etter din bestilling, og Helt Hjem og Bring leverer våre forsendelser raskt over hele landet. Det tar derfor vanligvis kun 2-5 virkedager fra du har lagt inn din ordre før du mottar din pakke direkte på din dørmatte, i postkassen eller hos et utleveringsted i nærheten av der du bor. Leveringstiden beregnes fra virkedagen etter at du har lagt inn din bestilling.

 

Porterbuddy – På døren

Porterbuddy tilbyr samme-dags-levering (mandag – fredag ved bestilling før kl 12:00) i stor-Oslo, Drammen, Jessheim, Ås, Drøbak, Holmestrand, Horten, Tønsberg, Sandefjord og Larvik. Tjenesten vil kun vises på postnummer der det leveres.

Neste-dags-levering tilbys nå også kunder i Bergen, Stavanger og Trondheim (her må ordre legges inn før kl. 12:00 dagen før).

Fraktkostnad er kr. 69,- (ved ordre over kr 1000,-) ellers kr. 99,-

Når ordren er pakket, mottar du en SMS med link til sporingsside der du kan velge om du ønsker kontaktløs levering. Porterbuddy gir deg også muligheten til å legge igjen informasjon om leveringen, du kan til og med sende meldinger direkte til budet underveis. Du kan lese mer om deres tjeneste, samt se dekningskart på Porterbuddy.com (åpnes i ny fane)

 

Hvordan vet jeg når og hvor jeg kan hente varene mine?

Helt Hjem og Bring sender sms og epost til deg så snart de har mottatt din pakke fra oss og sendt denne videre til din dørmatte, postkasse eller ditt utleveringsted. I varslene fra Helt Hjem og Bring vil du få informasjon om hvordan du kan spore din pakke på vei til deg. Du blir også varslet når pakken har kommet frem til din dørmatte, postkasse eller ditt lokale utleveringsted og du kan hente din pakke.

Betingelser Personvern © Copyright 2019 MyMuse.no