Frakt, leveranser og pakkesporing

Åpent kjøp i 30 dager og gratis retur ved bytte

Hos MyMuse har du 30 dagers åpent kjøp og gratis bytte av varer. Du kan bestille det undertøyet/loungesettet du liker, og deretter sende tilbake det du ikke ønsker å beholde etter å ha fått sett på varene hjemme hos deg. Kun ubrukte varer kan returneres.

 

Hva koster frakten?

Vi spanderer frakten på ordrer over 1000 kr med Helthjem og Bring - Pakke i postkasse. Handler du for under 1000 kr koster frakten 49 kr.

Bring - Pakke til hentested koster 29 kr på ordrer over 1000 kr, og på ordrer under 1000 kr koster frakten 69 kr.

Velger du Helthjem eller Bring - Pakke i postkasse leveres pakken på dørmatten eller i postkassen din. Om det ikke er plass vil den bli levert til nærmeste utleveringssted og du vil motta en hentemelding.

 

Hentefristen på pakker som leveres til utleveringssted og i pakkeboks er 7 dager. Mottakere som har behov for at pakken ligger lengre kan enkelt og kostnadsfritt forlenge hentefristen fra 7 til 14 dager i Posten-appen eller via sms.


Når får jeg pakken min? 

Vi sender som regel ut varene første arbeidsdag etter din bestilling, og Helthjem og Bring leverer våre forsendelser raskt over hele landet. Det tar derfor vanligvis kun 1-4 virkedager fra du har lagt inn din ordre til du mottar din pakke direkte på din dørmatte, i postkassen eller hos et utleveringssted i nærheten av der du bor. Leveringstiden beregnes fra virkedagen etter at du har lagt inn din bestilling.


OBS! Merk postkassen din tydelig med navn og adresse.

Posten anbefaler at man forsikrer seg om at postkassen er godt merket og sjekker hva de har registrert om deg i Postens adresseregister og eventuelt rette opp dette.

https://www.posten.no/adressetjenester/min-adresse.

 

Hvordan vet jeg når og hvor jeg kan hente varene mine?

HeltHjem og Bring sender sms og e-post til deg så snart de har mottatt din pakke fra oss og sendt denne videre til din dørmatte, postkasse eller ditt nærmeste utleveringssted. I varslene fra Helthjem og Bring vil du få informasjon om hvordan du kan spore din pakke på vei til deg. Du blir også varslet når pakken har kommet frem til din dørmatte, postkasse eller ditt nærmeste utleveringssted hvor du kan hente din pakke.


Hvor er pakken min? Ingen oppdatering på sporing? Pakken min er kvittert levert, men jeg ikke har mottatt den? 

Vi anbefaler deg til å ta direkte kontakt med fraktselskapet du har valgt for spørsmål om sendingen, da det er de som sitter på informasjon om sporing på/levering av pakken din.